niedziela, 16 października 2011

Pomysł na nowy filmik )

Cześć ; )
Nazywam się Karolina i wraz z Olą będę prowadzić tego bloga.
Chcemy wam zaproponować abyśmy stworzyły nowy filmik dla JB. Pomysł jest taki że w każdym mieście zbiera się kilka Polishbeliebers i śpiewają razem fragment Mistletoe, później wysyłacie to do nas a my to montujemy. Tylko proszę was o jedno jeśli się zgłaszacie i ten pomysł się wam podoba to nie olewajcie tego później  i nie mówcie że nie miałyście czasu, albo się zgłaszacie albo nie. Każde miasto dostanie swój fragment, oczywiście jeśli się zgłosi. Mam nadzieję że pomysł wam się podoba, może JB by nas zauważył i w końcu przyjechał do Polski.
A no i Gratulacje dostania się do Trending Topics ! Jestem z nas dumna <3
Jeśli pomysl wam się podoba piszcie w komentarzach lub do mnie na tt @Karra96/ @JBimaginePL lub do Oli @152nieznajoma 
Bardzo prosimy o szczerą opinie ; ]
Buziaki ; ****** 

6 komentarzy:

  1. Chciałabym się zgłosić :P
    tyle że jest jeden problem... nie znam żadnych innych belieberek w Zakopanem :( Mogłabym sama nagrać jakby co ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym sie zgłosic bo to fajny pomysl ale ja nie mieszkam w PL @Domciulka

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł ; ) tylko że z Płocka znam dwie dziewczyny i ja to 3 oraz moją siostre bym wzięła .. pewnie ją znacie ona mnieszka 64 km ode mnie w Żurominie .. ; ) nie wiem czy one się zgodzą .

    @looovveeeJB

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra to do kiedy mamy przysyłać filmik ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym się zgłosiła , ale żeby były jakieś BELIEBERKI z podkarpacia jeszcze . jakby co to piszcie :)

    OdpowiedzUsuń